Feedback and Comment @ Chit-Chat


ShoutMix chat widget

Welcome.

Friday 10 June 2011

Cerita Hari Jumaat.

Friday 10 June 2011
Ok. So hari ini saya planning mahu ke Bandar Kota Kinabalu untuk...macam biasalah. Dance-dance Revolution. Menari lagi. Kaki ni Ya Rabbi. Macam mahu hancur sudah. Tapi tetap juga mahu main DDR. Melepas tension. But before that... My papa ni bercadang mau temankan saya buat akaun bank. Still bawah 18tahun kan,so mesti ada ibu atau bapa. Jadi mula-mula pergilah ke Maybank cawangan Sadong...
Then orang yang kerja di sana cakap, pegawai bank yang urus pasal akaun bank tu tiada. Adakah patut 1orang sahaja yang urus. Kalau pegawai tu cuti 1week,nah..mengamuk la manusia manusia yang mau buat akaun bank tu. Kan free free sudah kena sound dengan bapa saya. Kau mau lawan sama orang bank yang lebih 10tahun kerja sudah. Padan muka kau. Then kami pun berhijrahlah ke Maybank yang paling besar di KK ni.
Nah. Sikit orang kan. Mula-mula tu memang rasa best. Tapi...malangnya...hasratku untuk buat akaun bank punah lagi sebab IC saya punya cip rosak. tidak dapat detect. Mesti buat baru. Sedihkan? uhuhuhuhuh.

Then kami try lagi la konon buat di CIMB. Sama juga ceritanya. Punah ranah harapan ku. Huh! Give la macam ni. Tunggu la 18tahun. Bikin wa panas je. uhuhuh.

Then saya pun meneruskan perjalanan ke Kedai mamaku yang terletak di Kompleks Asia City.               [Papa sudah kembali ke tempat kerja.]

aiyooo. ok la. kita bagi simple sahaja lepas ni. penat sudah tangan ni mau menaip.

NEXT DESTINATION : -Kompleks Sukan Likas
                                       -Padang Merdeka
                                       - UK Fun Fair [Depan KDCA]
Berikut ialah gambar gambar yang sempat di SNAP.



















Sorry la tapi saya memang suka ambik gambar tapi jarang bergambar. That's why muka saya tidak banyak. :-)

0 comments:

Post a Comment