Feedback and Comment @ Chit-Chat


ShoutMix chat widget

Welcome.

Thursday 26 May 2011

Belajar.

Thursday 26 May 2011
Heee~ saya sedang belajar berbahasa Sarawak sekarang. Terima kasih kepada 3 orang cikgu saya iaitu cik ERNA, cik FIEYTH dan cik Luna Yamasaki. Hahahaha. Akhirnya boleh juga saya berinteraksi dalam bahasa Sarawak sedikit demi sedikit. :-) Perkataan baru yang saya pelajari hari ini ialah , PITAN = Bengkak, NGASI = errr. sebentar sebentar. Belum dikenalpasti lagi maksud perkataan itu. Iklanlah sebentar okay. em. Esok hari Jumaat . hee~ Im sooooo happy because the next day will be the start of school holiday. Tetapi~ 2minggu sahaja . Boleh tahanlah kan. Dapat juga rehatkan minda. Haaaa!!!! NGASI tu bermaksud BERKESAN la. Mujarab. Akhirnya cikgu ke-2 saya reply juga. GO SARAWAK ! ! !

0 comments:

Post a Comment